úterý 12. června 2012

81. den - Poděkování Gabče

Dnes chci poděkovat mojí šikovné kolegyni z práce Gabče, která mi ušila tuhle perfektní vyztuženou vsadku do Passportky. Gábi, ještě jednou, moc děkuji. Jsem z tvojí práce nadšená.

A dodávám detaily: vsadka je perfektně vyztužená, z venku je opatřena suchými zipy, jako původní vsadka, takže je možné uchycení v tašce, je dělána na rozměr, takže se do ní vejde foťák s nasazeným teleobjektivem s ohniskem 300mm, suché zipy jsou i uvnitř vsadky, takže prostor lze rozdělit původní přepážku a přizpůsobit fotoaparátu s jakýmkoliv objektivem. Naprosto úžasné je spodní lemování - precizní práce. A nechybí ani kapsička na paměťovou kartu! Gábi - fakt smekám. Je to úžasné!





1 komentář:

  1. Lucko - díky moc!!! takovou krásnou prezentaci mám;-) já jsem ráda, že jsem zase posunula svoje možnosti a schopnosti o kousek dál.

    OdpovědětVymazat