čtvrtek 29. března 2012

6. den - když se mi nedaří

Tak dneska to nestálo za nic, nejradši bych tuhle fotku nevkládala, jenomže jinou nemám. Všechno to začalo, když jsem přijela z práce. Celý den se těším na dnešní výšlap, rychle oblíknout, nasadit pulsmetr, foťák do batohu, trekové hole ..... jsem připravena vyrazit ...... a právě začíná pršet. Se vztekem jdu dovnitř. Po 20 minutách déšť ustane, takže přeci jenom vyrážíme. Tenhle výhled se mi líbil, jenomže jsem udělala tu chybu, že jsem nešla dál do pole a cvakla to z kraje lesa. No ... svůj důvod to má ..... na minulé trase jsme potkali na poli srny, takže než někam jen tak vlezu, nedůvěřivě pokukuji po okolních roštích, tady jich bylo požehnaně, takže jsem raději dál do volného prostranství nešla, co kdyby od někud něco vyběhlo. Poslední týden máme na zvířátka opravdu štěstí, dneska to byla liška ... sice byla dál od nás, pravděpodobně nás ani neviděla, ale i tak jsme přidali zděšeně do kroku. To už se ale i dost ochladilo a děsně mě bolely nohy. Takže přidávám snímek, o jehož nicotné kvalitě vím .... kompozice na nic, zbytek dokonala "nízká oblačnost" :) a moje divoká úprava.



Žádné komentáře:

Okomentovat